loading...
کلوپ هواداران رئال مادريد
ثبت نام کنید(vpn)بگیرید.

  

با هر ثبت نام در سایت ما یه وی پی ان(vpn)رایگان 

ودر آینده هفته ی بعد یه سامانه ی رایگان پیامک جایزه  

بگیرید.

آخرین ارسال های انجمن
بهرام بازدید : 1502 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)
  • مربی دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شهاب گردان اگر مشکل فنی داشت در گذشته نیز به تیم ملی دعوت نمی شد.


     

    احمد ناجی در گفتگویی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس به سوالات زیر پاسخ گفت:

    دعوت شهاب گردان به تیم ملی با بعضی موضع گیری ها روبرو شد؟

    من دلیلی برای موضع گیری نمی بینم. گردان دروازه بان تیم ملی بود. بازیکنان با یک بازی به تیم ملی دعوت نمی شوند تا با یک بازی از تیم ملی خارج شوند. وقتی بازیکنی به حدی می رسد که به تیم ملی دعوت می شود، دیگر او را به راحتی کنار نمی گذارند.

    به نظر می رسد بازی با گهر بهانه ای برای این صحبت ها شده است؟

    بازی فوتبال مثل خود زندگی گسترده است. همانطور که در زندگی نمی توان بر اساس یک روز از آن قضاوت کرد، در فوتبال هم نمی توان تنها بر اساس یکی، دو مسابقه آن نظر داد. من نمی گویم گردان اصلا اشتباه نمی کند، چون همه دروازه بان ها حتی بزرگترین آنها دچار اشتباه می شوند. اگر گردان مشکل فنی داشت اصلا به تیم ملی دعوت نمی شد.

    نظر خود شما درباره گردان و سطح فنی او چیست؟

    او تمام کیفیت های یک دروازه بان خوب را دارد و دارای ابزارهای لازم برای حضور در تیم ملی است. برای قضاوت درباره یک دروازه بان باید تمام جوانب امر را سنجید. من فکر می کنم الان حساسیت بیش از حد و غیر معمول روی گردان وجود دارد و اگر بخواهیم با او به خاطر یکی، دو اشتباه که همه انجام می دهد اینگونه برخورد کنیم به فوتبال ضربه می خورد.

    شرایط نیلسون را چطور می بینید؟ نظرات متفاوتی درباره او مطرح می شود و با سابقه ای که داشته، انتظارات بالایی نسبت به او وجود دارد؟

    نیلسون 7 سال در لیگ پرتغال حضور داشت که دو سال آن را دروازه بان منتخب آن لیگ بوده است. این سابقه نشان می دهد، از نظر فنی در سطح بالا قرار دارد. او تجربه بالایی هم دارد. او حدود یک ماه از تمرینات دور بود و کمی به زمان نیاز دارد تا جا بیفتد. به نظر من هر تیم بزرگی دو دروازه بان خوب و با تجربه می خواهد که ما علاوه بر آن، دو دروازه بان جوان و آینده دار هم داریم.

    عملکرد دروازه بان ها تا حدی به حساب مربیان آنها نوشته می شود، از چه زمانی می توانیم بگوییم عملکرد آنها حاصل کار شما است؟

    آنچه دروازه بان ها انجام می دهند محصول اتفاقات بسیاری است. البته من از این ناحیه نگرانی ندارم. من دنبال این نیستم که ببینم درباره من چه می گویند یا چه می نویسند. بنده دنبال کار گردان هستم. کار خودم را هم بلدم. من چند روز قبل از شروع بازی ها آمدم و نگران قضاوت ها نیستم. 13 سال در الاهلی کار کردم که از تیم های بزرگ آفریقا است. سه بار بهترین دروازه بان های آفریقا شاگردان من بودند. مربیگری یک کار زمانبر است. عملکرد من باید بعد از یکسال ارزیابی شود.

    اینروزها درباره امیر عابدزاده هم بسیار صحبت می شود؟

    همانطور که گفتم ما دنبال این نیستیم که ببینیم دیگران چه می گویند. ما باید کار خودمان را انجام بدهیم. امیر شخصیت خوبی برای دروازه بانی دارد. می توان گفت آمار خوبی هم دارد ولی او فقط 45 دقیقه بازی کرد. هنوز باید در معرض آزمایش های مختلف قرار بگیرد اما اینکه بعد از 45 دقیقه این تاثیر را گذاشت، علامت خوبی درباره شخصیت حرفه ای او است. البته در حال حاضر منتظر قطعی شدن انتقال او هستیم.

    و مسعود داستانی را چگونه می بینید؟

    او هم جزو پتانسیل های تیم است. ما دنبال این هستیم که چیزی را برای پرسپولیس تولید کنیم. کار دروازه بان ها مثل شناگرها است. آنها تنها عمل می کنند برای شکستن رکوردها و نیاز به زمان دارند.

    دیده ایم که روزه می گیرید، این در حالی است که در تمرینات پا به پای دروازه بان ها کار می کنید، برای شما سخت نیست؟

    اصلا سخت نیست. این برای من عالی است. اتفاقا انرژی می گیرم. در قاهره هم که بودم و 13 فصل در الاهلی کار کردم، همه روزه هایم را به موقع گرفتم. هیچگاه به مشکل نخوردم. قدرتم عادی است و خدا را شکر می کنم که این توانایی را به من داده است.

    زندگی در تهران و ایران چگونه است؟

    تجربه خیلی خوبی است. تهران شهر زیبا و زنده ای است و مردم خیلی مهربانی هم دارد. هواداران زیاد پرسپولیس هم نکته جالب توجه است. من می خواهم به هواداران و دوستان پرسپولیسی بگویم ما می خواهیم بعد از نزدیک مقام ها و عناوین بسیاری که با الاهلی آوردیم، همین کار را در پرسپولیس تکرار کنیم. همانطور که با الاهلی در آفریقا قدرت نمایی کردیم. قدرت پرسپولیس را به رخ آسیا بکشیم. شاید این فصل بسیار سخت باشد اما مسیر قهرمانی برای فصل های آینده هموار می شود.

  • ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    افتارات باشگاه

    Honors

    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 98
  • بازدید امروز : 191
  • باردید دیروز : 225
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,125
  • بازدید ماه : 2,210
  • بازدید سال : 12,637
  • بازدید کلی : 355,087
  • تبلیغات