loading...
کلوپ هواداران رئال مادريد
ثبت نام کنید(vpn)بگیرید.

  

با هر ثبت نام در سایت ما یه وی پی ان(vpn)رایگان 

ودر آینده هفته ی بعد یه سامانه ی رایگان پیامک جایزه  

بگیرید.

آخرین ارسال های انجمن
بهرام بازدید : 2568 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

 

مروري بر رقابت هاي هفته هفتم ليگ برتر فوتبال


در ادامه هفته هفتم ليگ برتر فوتبال، فردا 7 مسابقه برگزار مي‌شود که در يکي از اين ديدارها پرسپوليس در اهواز ميهمان فولاد خوزستان خواهد بود.


   در هفته هفتم ديدار دو تيم استقلال و پيکان که قرار بود،برگزار شود به دليل برگزاري نشست سران عدم تعهد لغو شد تا آبي‌پوشان بعد از دربي استراحت کنند.


چهارشنبه، 7 بازي به شرح زير برگزار مي‌شود.


* گهر دورود - نفت آبادان؛ فرار از انتهاي جدول


نفت آبادان هفته گذشته اولين برد خود را کسب کرد تا به آينده اميدوار شود و کاستا به طور موقت از در خروجي باشگاه فاصله بگيرد. گهر هم با مشکلات مالي همچنان افتان و خيزان در ليگ برتر حضور دارد. گهر در اين بازي ميزبان است اما طبق معمول بايد در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف حريفش برود. نبرد اين دو تيم براي فرار از انتهاي جدول و رسيدن به رده يازدهم يا دوازدهم است.


* داماش - ملوان؛ نبرد تماشايي در دربي گيلان


دربي گيلاني براي فوتبالدوستان اين استان از دربي پايتخت هم مهم‌تر است. حساسيتي که تماشاگران دو تيم نسبت به يکديگر دارند مي‌تواند سکوهاي ورزشگاه عضدي را ناآرام کند. البته مسئولان دو تيم تلاش کردند اين حساسيت را کم کنند و به همين دليل افشين چاووشي مهاجم داماش به عيادت مازيار زارع که بعد از بازي با نفت دچار مصدوميت شده بود رفت.


مسئولان دو تيم اميدوارند حساسيت بازي روي کيفيت فني مسابقه تاثير منفي نگذارد و تماشاگران نيز با حفظ ادب فقط تيم محبوب‌شان را تشويق کنند. هر دو تيم هم با شکست پا به اين رقابت حساس گذاشته‌اند. داماش برابر مس در کرمان باخته و ملوان مقابل نفت تهران يک شکست خانگي سنگين ( 3 بر يک) را تجربه کرده است. ملوان اگر مي‌خواهد همچنان در بالاي جدول بماند بايد پيروز شود و داماش هم اگر دوست دارد به رده‌اي بالاتر از يازدهمي برسد بايد سه امتياز را بگيرد.


* سپاهان - فجرسپاسي؛ قطع نوار ناکامي؟


زرد پوشان اصفهاني که کم کم خود را براي مسابقات نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا آماده مي‌کنند در دو هفته اخير دو باخت را مقابل سايپا و پيکان تجربه کرده‌اند. از طرف ديگر فجر هم با يک باخت و يک مساوي قدم به اين ديدار مي‌گذارد. بدين ترتيب هر دو تيم مي‌خواهند نوار ناکامي خود را قطع کنند. محمود ياوري که در سن 73 سالگي مثل جوانان از آرزوها و روياهايش در ليگ سخن مي‌گويد مقابل تيم شهرش کار سختي در پيش دارد و بايد کرانچار را با ستارگانش متوقف کند. سپاهان اگر از پس فجر برنيايد شرايطش اضطراري مي‌شود.

برای دیدن مشروح اخبار لطفا به ادامه ی مطلب بروید.

* نفت تهران - ذوب‌آهن ؛ يک ديدار تمام اصفهاني!


منصور ابراهيم‌زاده به ذوب آهن رسيد آن هم در شرايطي که تيم کنوني ابراهيم‌زاده در رده دوم جدول است و ذوب آهن آخرين تيم جدول ليگ. در اين بازي شاهد يک نبرد کاملا اصفهاني روي نيمکت دو تيم خواهيم بود. رسول کربکندي که بعد از 5 شکست متوالي توانست به يک برد شيرين خانگي برابر تراکتورسازي برسد با تمام توان تيمش را روانه مسابقه مي‌کند و ابراهيم‌زاده هم مي‌خواهد با شکست تيم سابق و محبوبش نفت را به صدر برساند.


نبرد مربيان اصفهاني ديدني است. بايد ديد کربکندي با شکست ابراهيم ز‌اده مي‌تواند از انتهاي جدول جدا شود يا نفت تهران با تحميل ششمين شکست به ذوب آهن صدرنشين مي‌شود، البته در صورتي که سايپا امروز برابر راه آهن متوقف شود و به گل نرسد.


* تراکتورسازي - صباي قم؛ يک ديدار آسيايي


هر دو تيم تراکتورسازي و صبا هفته گذشته شکست خوردند تا اهميت اين بازي برايشان بيشتر شود. تيم‌هاي پنجم و ششم جدول که هر دو آسيايي هستند براي رسيدن به رده‌ بالاتر تلاش مي‌کنند. بازي در تبريز براي هر تيمي مشکل است و پيروز شدن مشکل‌تر، تماشاگران تبريزي‌ به واقع يار دوازدهم تراکتورسازي هستند.


* آلومينيوم هرمزگان - مس کرمان؛ تنها خط تيره ليگ پاک مي‌شود؟


آلومينيوم تنها تيم بدون برد ليگ است که بيشترين تساوي را دارد. اکبر ميثاقيان اگر مي‌خواهد تيمش را از انتهاي جدول جدا کند بايد در هفته هفتم 3 امتياز را به دست بياورد زيرا مساوي‌هاي زياد نمي‌تواند يک تيم را در ليگ برتر نگه دارد. مس کرمان هفته گذشته در خانه، داماش را شکست داد تا با وضعيت بهتري از نظر روحي و رواني قدم به اين ميدان بگذارد. شايد اين بار آلومينيوم هم براي برد وارد ميدان شود نه مساوي!


* فولاد - پرسپوليس؛ با عهدنامه قهرماني به دنبال يازدهمي!


پرسپوليس اگرچه همچنان در رده نااميد کننده پانزدهم است اما شيوه بازي پرسپوليس در دربي آنقدر اميدوار کننده بوده که بازيکنان اين تيم پس از جلسه با رويانيان عهدنامه قهرماني امضا کرده‌اند! ظاهرا تساوي در دربي پرسپوليس و مانوئل ژوزه را به آينده اميدوار کرده است. پرسپوليسي‌ها که براي سفر به اهواز با مشکل تهيه بليت مواجه بودند سرانجام توانستند بليت هواپيما پيدا کنند تا مجبور نشوند با قطار مسافرت کنند.


در آن سوي ميدان فولاد خوزستان همچنان روي نوار ناکامي است و فرکي نتوانسته با اين تيم خوب نتيجه بگيرد. برنده اين بازي در نهايت مي‌تواند به رسيدن به رده يازدهم اميدوار باشد، بنابراين سرخپوشان با عهدنامه قهرماني به دنبال رده يازدهمي هستند!


*** ادامه برنامه هفته هفتم ليگ برتر به شرح زير است:


*چهارشنبه 8 شهريور ساعت 19


گهر دورود  - نفت‌ آبادان ورزشگاه انقلاب کرج


داماش  - ملوان  ورزشگاه عضدي رشت


سپاهان  - فجرسپاسي ورزشگاه فولادشهر اصفهان


نفت‌تهران - ذوب‌آهن ورزشگاه دستگردي تهران


*چهارشنبه 8 شهريور


تراکتورسازي -  صباي قم ورزشگاه يادگارامام تبريز  ساعت 19:20


آلومينيوم هرمزگان -   مس‌ کرمان ورزشگاه خليج فارس بندرعباس    ساعت 19:30


فولاد خوزستان - پرسپوليس ساعت 20  ورزشگاه تختي اهواز


* ديدار استقلال و پيکان به دليل برگزاري اجلاس سران عدم تعهد در تهران لغو و به زمان ديگري موکول شد.


 



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    افتارات باشگاه

    Honors

    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 110
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 622
  • بازدید ماه : 509
  • بازدید سال : 10,936
  • بازدید کلی : 353,386
  • تبلیغات