زمان جاری : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 7:42 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 421
نویسنده پیام
bahramr آفلاین

wwe
ارسال‌ها : 22
عضویت: 13 /4 /1391
سن: 17


» نتايج کامل مسابقات اسمکدان 17 آگوست 2012 :



» نتايج کامل مسابقات اسمکدان 17 آگوست 2012 :


در آخرین دبلیو دبلیو ای اسمکدان قبل از سامراسلم 2012 که در تاریخ 17 آگوست 2012 پخش شد؛ 6 مسابقه (+یک دارک مچ) زیبا و مهیج انجام شد و همچنین حریف شیمس در سامراسلم و دستیار بوکرتی مشخص شدند. در اولین مسابقه و در یک تگ تیم مچ ری میستریو و سین کارا به مصاف کودی رودز و د میز رفتند. در دومین مسابقه (که باز هم تگ تیم مچ بود) تایلر رکس و کورت هاوکینز در مقابل دو کشتی گیر محلی قرار گرفتند. در سومین مسابقه (که برای انتخاب دستیار بوکرتی بود) ایو در مقابل کیلن قرار گرفت. در چهارمین مسابقه رندی ارتن در مقابل دو دنیل برایان قرار گرفت. در پنجمین مسابقه آنتونیو سزارو در مقابل زک رایدر قرار گرفت و در ششمین مسابقه (که باعث شد حریف شیمس در سامراسلم معلوم شود) کریس جریکو در مقابل آلبرتو دلریو قرار گرفت.

» جهت مشاهده نتايج کامل مسابقات اسمکدان 17 آگوست 2012 به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.



پروموی ابتدای شو :

در ابتدای شو آلبرتو دلریو وارد رینگ می شود و از بوکرتی می خواهد که مسابقه اش را برگرداند چون شیمس خودروی او را دزدیده بود و او پاداش خود را (با حمله پلیس ها به شیمس) گرفت. او می گوید: بوکرتی با او ناعادلانه رفتار کرده است و رینگ را تا زمانی که مسابقه اش را برگرداند، ترک نمی کند. بوکرتی به رینگ می آید و می گوید: آلبرتو برای او یک درد و مصیبت شده از زمانی که او به سمت GM رسیده است. دلریو هم گفت: او (به این چیزها) اهمیت نمی دهد چون او کمپانی را مانند یک مرد اداره می کند. بوکرتی هم گفت: یک مرد پلیس هایی را برای زدن کسی استخدام نمی کند و من هم چنین کارهایی را تحمل نمی کنم. آلبرتو دلریو گفت: من حق نامبر وان کنتندری را بدست آورده بودم (ولی تو ناحقی کردی) و من با وکلایم صحبت می کنم. در این حین تم سانگ جریکو زده می شود و او به رینگ می آید.

جریکو از آلبرتو دلریو درخواست می کند که دهنش را ببند زیرا هیچکس به وکیل هایش یا کارهای که می کند، توجه نمی کند. دلریو خواست صحبت کند که کریس دوباره به او توهین کرد و به اسپانیایی به او گفت: بوی نفس آلبرتو مانند بوی مدفوع سگ است. جریکو گفت: شیمس تایتل شات را نمی گیرد پس ممکن است بعد از بردن دالف زیگلر، من تایتل شات بگیرم و شیمس را یکشنبه شکست دهم. آلبرتو می گوید: هیچ راهی وجود ندارد که (این کار) اتفاق بیفتد سپس آنها کمی بحث می کنند اما بوکر به آنها می گوید: در حال حاضر من می گویم شیمس در سامراسلم مسابقه ای نخواهد داشت. اما شما یک مسابقه در مین اونت (رویداد اصلی شو) خواهید داشت و آن مسابقه دلریو در برابر جریکو خواهد بود.

مسابقه اول: تگ تیم مچ...................................... برنده مسابقه: ری مستریو و سین کارا

در این مسابقه گروه فیس ها به مصاف د میز و کودی رودز رفتند. در اواخر مسابقه سین کارا روی د میز دراپ کیکز اجرا می کند اما بعد دالف سعی در پاره کردن ماسک کارا دارد اما ری مستریو با 619 و اسپلش از دالف پذیرایی می کند و با کاور خود و تیمش را برنده می کند.

» بعد از مسابقه د میز سعی دارد به ری مستریو حمله کند اما چیزی جز خوردن 619 به دست نمی آورد. گفتنی است که بنابر گفته ای جی در توئیتر، د میز باید در سامراسلم از کمربند بین قاره اش در برابر ری مستریو دفاع کند.

مسابقه دوم: تگ تیم مچ................................... برنده مسابقه: تایلر رکس و کورت هاوکینز

در این مسابقه گروه هیل ها به مصاف دو کشتی گیر محلی رفتند. نکته قابل توجه این بود که رکس و کورت با کت و شلوار وارد شدند سپس پس از ورود به رینگ لباس هایشان را در آوردند و رقصیدند. در پایان کورت با زدن حرکت somersault neckbreaker روی یکی از دو کشتی گیر خود و تیمش را برنده کرد.

پروموی ایو و ویلیام ریگال :

ایو در بک استیج قدم میزند که ویلیام ریگال او را متوقف می کند و به خاطر مسابقه اش با کیلن برایش آرزوی موفقیت می کند. ریگال اجراهای اخیر خود را در راء به یاد می آورد و ... .

مسابقه سوم: ایو در مقابل کیلن..................................................... برنده مسابقه: ایو

» این مسابقه برای انتخاب دستیار بوکرتی در امر جنرال منجری برگزار شد. در انتها ایو با اجرای DDT پیروز شد.

» ایو پس از مسابقه جشن می گیرد و تدی را که در جایگاه گزارشگران نشسته است، مسخره می کند. ایو می خندد و به بک استیح می رود و تدی هم بلند می شود و سر خود را به نشانه ناراحتی تکان می دهد. ایو به دفتر بوکر می رود و می گوید: ایده های جدیدی دارد اما بوکر می گوید: من نیاز دارم بدانم که تو آیا با تدی لانگ مشکل داری؟ ایو می گوید: هیچ مسئله ای وجود ندارد و همه مربوط به گذشته است. ایو قصد دارد برود دوش بگیرد و سپس به کار جدیدش برسد.

مسابقه چهارم : رندی ارتن در مقابل دنیل برایان............................. برنده مسابقه: رندی ارتن

در انتهای مسابقه رندی ارتن DDT معروف خود را اجرا می کند و برای RKO آماده می شود اما ناموفق است و دنیل پس از تلاش های فراوان RKO را به NO Lock تبدیل می کند. در بین این حرکت ناگهان از چهار گوشه رینگ آتش بالا می آید و همه جا قرمز می شود. دنیل حیرت زده و نگران منتظر آمدن کین است. او به بیرون رینگ می رود اما کسی نمی آید و وقتی به رینگ برمی گردد، رندی ارتن با یک RKO دیدنی از او استقبال می کند.

» پس از پایان مسابقه کین در حالی که می خندد، در استیج ایستاده است.

مسابقه پنجم : آنتونیو سزارو در مقابل زک رایدر ........................... برنده مسابقه: آنتونیو سزارو

» قبل از شروع مسابقه سانتینو مارلا به جایگاه گزارشگران می آید. گفتنی است که مارلا باید در پری شو سامراسلم درمقابل آنتونیو سزارو قرار گیرد.

در انتهای مسابقه آنتونیو، زک را روی طناب ها می اندازد و پس از زدن فینیشر خود ،Gotch Neutralizer، کاور می کند و برنده مسابقه می شود.

» بعد از مسابقه سزارو به طرف میز گزارشگری می رود و مارلا را می زند و وی را به طرف میز پرتاب می کند.

مسابقه ششم : کریس جریکو در مقابل آلبرتو دلریو............................ برنده مسابقه: آلبرتو دلریو

» قبل از مسابقه : آلبرتو با معرفی ریکاردو به رینگ می آید سپس جریکو نشان داده می شود که در بک استیج در حال ورود به رینگ است که ناگهان از پشت دالف به او حمله می کند و با کیفش به او می زند. در حالی که ویکی به شدت می خندد، دالف به کریس می زند سپس به طور وحشیانه ای با وسیله ای به نام جمع کننده نردبان ( collapsible ladder ) جریکو را مورد حمله قرار می دهد سپس دالف می گوید: تو هرگز نمی توانی مرا شکست دهی! سپس بوکرتی می آید و دالف را عقب می کشد سپس وی و داوران وضعیت کریس را بررسی می کنند. بعد از تبلیغات به رینگ برمی گردیم. دلریو به آن چه اتفاق افتاده است، می خندد و می پرسد آیا جریکو هنوز هم می خواهد به من درس های اسپانیایی بدهد؟ او ادامه داد: جریکو نمی تواند مسابقه بدهد پس برنده هست ... ریکاردو، دلریو را برنده اعلام می کند. دلریو می گوید: بوکرنی باید مسابقه سامراسلم را به من برگرداند. سپس موزیک جریکو پخش می شود و در میان تشویق تماشاگران و اعتراض دلریو وارد می شود. او از ناحیه شکم مصدوم به نظر می رسد ولی به داور می گوید: زنگ (مسابقه) را بزن.

در انتهای مسابقه کریس روی آلبرتو دلریو Walls of Jericho را اجرا می کند اما دلریو او را به سمت طناب پرتاب می کند و با دخالت دالف او به بیرون می افتد و سپس دالف ،بدون این که به جریکو ضربه ای بزند، او را به رینگ می فرستد و آلبرتو هم با اجرای حرکت زیبای jumping enziguiri برنده مسابقه می شود.

» پس از پایان مسابقه دلریو حرکت Cross Armbreaker را روی کریس اجرا می کند و همزمان دالف هم سر کریس فریاد می زند. موزیک شیمس زده می شود و او به رینگ می آید و به دلریو حمله می کند. دراین حین زیگلر فرار می کند سپس دلریو چند کیک به شیمس می زند ولی هر دو از رینگ بیرون می افتند و دلریو هم به سمت جایگاه تماشاگران فرار می کند. شیمس وضعیت کریس را بررسی می کند سپس بوکرتی می آید و می گوید: این جا چه کار می کنی؟ شیمس گفت: من می خواهم با دلریو در سامراسلم مسابقه بدهم. بوکر گفت: تو نمی توانی این کار را انجام بدهی چون تو مصدوم هستی. شیمس هم گفت: بازویش او را عقب نگه نمی دارد (و مشکلی نیست) شیمس مسابقه با دلریو را می خواهد. بوکرتی از او می پرسد: میدانی این کار خطر دارد و این مسابقه برای کمربند خواهد بود اما شیمس پنجه نرم می کند و می گوید: یکبار دیگر مسابقه را ترتیب بده. او ادامه داد: من این مسابقه را می خواهم (حتی) بیشتر از علاقه دلریو به این مسابقه! سپس بوکرتی قبول می کند و مسابقه را برمی گرداند. بوکر می رود و دلریو همراه ریکاردو رودریگز از جایگاه تماشاگران به شیمس نگاه می کند. SHOW OFF


شنبه 28 مرداد 1391 - 11:06
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :