زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 1:39 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 70
نویسنده پیام
bahramr آفلاین

wwe
ارسال‌ها : 22
عضویت: 13 /4 /1391
سن: 17


شش نکته از آخرین نمایش تیم ملی / پرسپولیسی ها نگران باشند یا خوشحال؟

شش نکته از آخرین نمایش تیم ملی / پرسپولیسی ها نگران باشند یا خوشحال؟
محمد رضاخلعتبری بهترین اتفاق تیم ملی در رویارویی با تونس بود.هرچند این بازیکن در دقایقی بسیار خودخواه به نظر می رسید.
2012/8/16 1200

36 نظرات شما 7
Awesome


7
Dislike



okسایت گل- یک- پرسپولیسی های تیم ملی به غیر از محمد قاضی همه ناکام بودند.به غیر از علی کریمی که تنها یک پاس خوب به انصاری فرد داد و در سایر دقایق خوب نبود،انصاری فرد با از دست دادن دو موقعیت گل کماکان روی نموداری سینوسی گام می گذارد.محمدنوری هم که فرصت چندانی برای خودنمایی پیدا نکرداما بدترین اتفاق ممکن برای مهرداد پولادی افتاد که انگار با تغییر پستش در پرسپولیس باید نگران از دست رفتن جایگاهش در دفاع چپ تیم ملی باشد.

بازی دادن به حاج صفی و حیدری به جای پولادی و ماهینی حالا این دو پرسپولیسی را به فکر فرو برده که آیا می توانند در بازی های آینده تیم ملی باز هم به ترکیب اصلی برسند یا نه؟البته شاید حالا طرفداران پرسپولیس از این بابت خوشحال باشند که دو بازیکن اصلی تیم شان در این دیدار به میدان نرفتند و با شرایط بدنی بهتری رودرروی داماش قرار می گیرند.

دو – شاید برای قضاوت در خصوص امید نظری هنوز زود باشد اما به نظر می رسد در لیگ برتر خودمان بازیکنان بسیار بهتری از او داریم که متاسفانه دیده نمی شوند.مهدی کیانی،میلاد نوری،مهدی بدرلو،یعقوب کریمی و..هم فیزیک بدنی نسبت به نظری دارندهم جایگاه مستحکمی در تیم باشگاهی شان .

سه- ظاهرا کروش روی مازیار زارع به عنوان یک مدافع میانی حساب کرده اما این بازیکن تنها یک بار در پرسپولیس در این پست به میدان رفته و در آینده هم قرار نیست مدافع میانی ملوان باشد.در چنین شرایطی پروسه ساختن یک مدافع میانی از بازیکنی که ذاتاهافبک دفاعی است و البته سن جوانی را هم پشت سر گذاشته حداقل در مقطع حساس رقابت های مقدماتی جام جهانی چندان عقلانی به نظر نمی رسد.

چهار- اشکان دژاگه برخلاف آن نمایش رویایی آغازینش در تیم ملی که در دیدار با قطر رخ داد شوری در نمایش اخیر سفیدهای کروش ایجاد نکرد و ظاهرا او نیز در حد بازیکنان متوسط کروش افت کرده است.البته شاید مصدومیت اخیری که گریبان اشکان را گرفت باعث افت او شده و به این بازیکن هم باید فرصت احیای مجدد داد.

پنج – گل دوم تونس محصول اشتباهات یک پکیج استقلالی بود.وقتی توپ روی دروازه ایران ارسال شد منتظری به جای دفع توپ تماشاگر شد،حیدری در پوشش او و یارگری با یار مستقیمش دچار اشتباه شد و بالاخره رحمتی هم مثل همیشه از دروازه اش بیرون نیامد تا کار به نتیجه مساوی بیانجامد. گل اول تونس هم محصول اشتباهات زنجیره ای سه مدافع تیم ملی و دروازه بان ایران بود تا ثابت شود پاشنه آشیل تیم ملی ضربات ایستگاهی و سانتر از جناحین است.

شش- محمد رضاخلعتبری بهترین اتفاق تیم ملی در رویارویی با تونس بود.هرچند این بازیکن در دقایقی بسیار خودخواه به نظر می رسید و قصد نداشت بازیکن دیگری را صاحب توپ کند اما بابه ثمر رساندن یک گل با پای غیر تخصصی ،یک پاس گل تماشایی و چند مانورتماشایی و بهم ریختن مدافعان تونس ستاره تیم ملی در مجارستان بود.در واقع تنها خلعتبری بود که بازی تیم ملی را در قایقی کوتاه باطراوت و دیدنی می کرد.

شنبه 28 مرداد 1391 - 10:58
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :